Seguidors

divendres, 5 d’octubre de 2012

MIRADES

                                          Et vares aixecar la faldilla
                                          rosa i curta
                                          i et vas abaixar les calces
                                          negres i brutes

                                          Et vares separar les natges
                                          i em vas mostrar
                                          el teu ull del cul
                                          fosc i profund

                                          Vaig provar de dissimular
                                          abaixant el cap i xiulant
                                          esperant que el teu ull del cul
                                          deixés d'observar-me

                                          Descarada i insistent
                                          meuca desvergonyida
                                          vas anular la meva voluntat
                                          i em vares hipnotitzar
                                          amb el magnetisme
                                          del teu ull del cul

                                          Em vaig treure la verga
                                          i et vaig sodomitzar
                                          els teus esgarips de plaer i dolor
                                          se sentien des de la vall del riu vermell
                                          fins a la frontera del Lian-Xan-Po.
                                          El líquid seminal lliscava cama avall
                                          fins a formar un toll de llet
                                          que ens arribava fins els genolls

                                          Ara has après la lliçó;
                                          és de mala educació
                                          clavar-li l'esguard
                                          a un desconegut

5 comentaris:

  1. Jajajajaja Brutal!!!! En tots els sentits possibles!!

    ResponElimina
  2. Molt antieròtic, m'agrada. Sobretot la moralina final ;)

    ResponElimina
  3. jajajajajajajajaja és boníssim!
    Enhorabona!

    ResponElimina
  4. uis, no tinc paraules (intentaré no donar-te l'esquena, per si de cas)

    ResponElimina
  5. Ya se sabe lo que puede pasar por clavar la mirada jajaja.

    Un beso.

    ResponElimina