Seguidors

divendres, 25 de novembre de 2011

FRIENDS

                                                   El meu amic Baudelaire
                                                   m'advertí, fent.ne via:
                                                   "fes-me cas, desconfia
                                                   d'aquell que no troba plaer
                                                   en un got de vi al migdia"

                                                   Un vespre Goethe em digué
                                                   amb coneixament de causa:
                                                   "fes l'amor sense pausa
                                                   i així podrás fer el bé
                                                   que no hi ha pau sense rauxa"

                                                   Quan en Bukowski em trucà
                                                   per invitar-me a cervesa
                                                   em féu veure amb certesa
                                                   l'important que és oblidar
                                                   i gaudir de la bellesa

                                                   Ignorant si era correcte
                                                   el meu tarannà vital
                                                   en Calvino, tot formal
                                                   m'ensenyà que, en efecte
                                                   no hi ha bé sense el mal

3 comentaris:

  1. Noi, amb aquests bé de Déu d'amics i consells hauries de sortir-te'n prou bé...
    M'agraden els teus poemes, t'ho havia dit??

    ResponElimina
  2. Uns amics molt il.lustrats!. Si pogués triar..., convidaria a en Goethe i en Bukowski, vés a saber si acceptarien la invitació, és clar...

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  3. un gran poema Gregori, il.lustres personatges que van aportar grans pensaments i bones reflexions, estic d'acord amb elles conviden a viure lliurement

    salutacions
    joan

    ResponElimina